خانه هوشمند "haus" با چاپ سه بعدی ضد زلزله آماده استفاده است

تولید خانه هوشمند قابل حمل و طراحی شده توسط چاپگر سه بعدی آغاز شده است و به خریداران این فرصت را می دهد که در هر مکانی زندگی کنند.

به گزارش گالری آنلاین، "haus" یک واحد کاملاً مستقل با گزینه ای است که بتواند به طور کامل با انرژی خورشیدی کار کند. haus.me از زمان تأسیس خود در سال 2016 با خانه های سیار کاملاً مستقل و خارج از شبکه مشغول به‌کار است.

این شرکت عایق کامپوزیتی اختراع کرده که می تواند به صورت سه بعدی چاپ شود و به عنوان مصالح ساختمانی برای ساخت دیوارهای یک سازه استفاده شود.

واحدهای پیش ساخته این شرکت همراه با پنجره های شش جداره، باعث شده تا هزاران دلار از سرمایه خریداران که سالیانه هزینه مصرف انرژی می شود بسیار کاهش یابد.
خانه به شبکه برق، پروپان، گاز طبیعی، هیزم یا سوخت دیگر احتیاج ندارد. در عوض از انرژی خورشیدی برای گرمایش، سرمایش و برق استفاده می کند و در آب و هوای گرم و سرد کار می کند.


هر مدل مجهز به سیستم های هوشمند کنترل از راه دور، لوازم پیشرفته و مبلمان داخلی است. همچنین یک ژنراتور هوا به آب وجود دارد که به یک سیستم تصفیه وصل شده است و همچنین یک سیستم فاضلاب فعال زیستی برای تصفیه آب مصرف شده وجود دارد.
این طرح در سه مدل موجود است - خانه تک طبقه ای 400 فوت مربع به نام MOne که قیمت آن از 199،999 دلار شروع می شود.mTwo ،
خانه ای 800 متر مربعی با دو اتاق خواب است که از 379،999 دلار شروع می شود و mFour ، یک مدل 1600 فوت مربع با دو طبقه و سه اتاق خواب و دو حمام است که از یک میلیون دلار شروع می شود.
مشتریان می توانند مدل پایه متصل به شبکه را شخصی سازی کنند تا فن آوری های خارج از شبکه را در بر بگیرد.

به گفته ی haus.me مجوزها و پایه های ساختمانی برای واحدهای کوچکتر mone و mTwo کوچک لازم نیست
اولین واحد haus.me ، به عنوان یک سازه ی مستقل ماه گذشته به مشتری ای در اوکراین تحویل داده شد.



logo-samandehi